استاد مدرس سخنران کارگاه برندسازی در ایران
9197685104
بهزاد حسین عباسی
behzadabbasi.ir
ردیف |
نام دوره |
1 |
پکیج ویژه مدیران |
2 |
کارگاه زبان بدن مقدماتی |
3 |
کارگاه زبان بدن پیشرفته |
4 |
کارگاه روانشناسی و مدیریت فروش |
5 |
کارگاه 101 تکنیک جذب و حفظ مشتری |
6 |
کوچینگ مدیران |
7 |
کارگاه مدیریت کسب و کار |
8 |
کارگاه برندسازی در ایران |
9 |
مشاوره خصوصی |
دوره کاربردی اصول برند سازی
برندسازی، فرایند معنا بخشیدن به یک نام است هویت یکپارچه یک برند قواعد و زیر ساختهای یک ارتباط روشن و شفاف است که برند را منسجم و یکپارچه به نمایش درمیآورد. بازتاب کاملی است از آنچه یک برند دارد، میسازد، اجرا میکند و میگوید.هویت، فقط نشانه، لوگوتایپ یا نام نیست، بلکه عوامل مشترکی است که همه ارکان یک برند را در بیرون و داخل آن پیوند میزند. برندینگ از ترکیب آمیخته بازاریابی Marketing Mix مختلف به شما هویت می دهد. این چیزی جز درگیر نمودن ذهن مشتریان با نام تجاریتان نیست. توجه نمایید که این تصویر ناشی از تجربه حاصل از برخورد با یک کسب و کار بزرگ و قابل اعتماد است.
برندسازی مجموعهای از راهکارهاست که به نام تجاری شما هویت مشخصی داده و جایگاه آن را در بازار نسبت به رقبا مشخص و متمایز میکند. برندسازی شامل مباحث مختلفی چون جایگاه یابی و جایگاه سازی برند، انتخاب نام موثر برای برند، ایجاد طبقه بندی جدید، انتخاب رنگ برند و طراحی لوگو برای آن، بسط برند یا محدود نمودن دامنه تمرکز، عمق و ارزش برند، روابط عمومی، رویدادسازی، تبلیغات و… میباشد.
هدف
برتری دادن به نام تجاری یا برند(Brand) که باعث افزایش اعتبار و شهرت آن برند در بازار رقابت میشود، اعتبار و شهرت یک برند به طور مستقیم می تواند منجر به فروش بیشتر و قیمت گرانتر محصولات وخدمات شود.
مفهوم برند و اهمیت مدیریت برند
چگونگی ایجاد برند
مفهوم ارزش نام تجاری و روش های ارزیابی ارزش نام تجاری
مفهوم ارزش نام تجاری مبتنی بر نظر مشتریان
معرفی فرایند مدیریت استراتژیک برند
برنامه ریزی و اجرای برنامه های بازاریابی مرتبط با برند
اندازه گیری و تفسیر عملکرد برند در بازار
تاثیر تصویر ذهنی در شکل گیری ذهن مخاطب
سیر تکامل مفهوم برند در سازمان ها
برند سازی در سازمان های B۲B، B۲C و service محور
فرایند تدوین استراتژی برند
نحوه تعیین برنامه های کوتاه و بلند مدت برند
نقش شخصیت برند بر رفتار مصرف کننده و چالش های برندسازی
روابط بین شخصیت مصرف کننده و شخصیت برند
اثر شخصیت برند بر سه پیامد ارتباطی عمده (اعتماد، وفاداری و تعهد به برند)
تاثیر نام تجاری بر وفاداری مشتریان
معماری و استراتژی برند
جایگاه سازی برند
شخصیت برند